Sabtu, 22 September 2012

SKINCARE YANG BEST

Assalamualaikum...

Hari ni saya nk perkenalkan  set penjagaan muka yang sangat berkesan...saya pun merupakan
pengguna setianya...jadi saya nk kongsi la kepada anda...harganya sangat berpatutan...

Set ni macam magis tau...pakai dlm seminggu(bergantung jenis kulit) kulit rasa macam baby face...serius!! sebab saya sendiri yang mengalaminya....encik suami pun perasan...

sebelum ni...muka saya kusam,byk white n blackhead...memang agak kasar la...tapi sekarang memang sanagt mulus....

ok....saya perkenalkan Everlynn Skincare.....
Everlynn Skincare
harga pun sangat berpatutan....tapi ni set yang saya guna....1. facial foam 2.toner 3. nite cream + 4.collogen serum....untuk starter kit hanya ada 3 item sahaja...tapi saya plus collogen serum....memang sangat berkesan...


harga adalah seperti dibawah :


EVERLYNN SKINCARE (TRIAL SET) RM120.00-include postage
EVERLYNN SKINCARE (SET BESAR) RM190.00-include postage

Harga Produk secara loose/ berasingan :

1. Deep Cleansing Foam : RM 32.90
2. Deep Hydration Refreshing Toner : RM 32.90
3. Day Solution Cream : RM 32.90
4. Multi perfection cream : RM 32.90
6. Collagen Sheet Mask : RM 13.90 (per pcs)
7. Collagen Serum : RM 120 (per box / 8 bottles)
- 1 bottle RM20.00
8. Purifying Treatment Cream : RM 119.90
9. Gold Eye Treatment : RM 69.90

berminat bleh email saya --> moneredberry@gmail.com


ni testimonilnya







Tiada ulasan:

Catat Ulasan